Help Desk
Portal wsparcia procesów HPC24 Help Desk Baza wiedzy
Wygodny Kierowca / Auto Concierge
Sugerowane artykuły bazy wiedzy:

Baza wiedzy Wygodny Kierowca / Auto Concierge

Artykuły w tej kategorii:

Co to jest Wygodny Kierowca / Auto Concierge?

Jest to nowa usługa dostępna dla Klientów Compensa TU S.A. W ramach AUTO CONCIERGE Klienci Compensy mogą korzystać na specjalnych warunkach z sieci serwisów partnerskich HPC24 zyskując również dostęp ...

Czy na infolinii będę miał dedykowanego Opiekuna?

W przypadku kiedy Twój Pakiet obejmuje opiekę Menadżera Floty – tak. Jeżeli nie posiadasz tej opcji to dołożymy wszelkich starań, żeby obsługiwała Cię ta sama osoba. Ale nie martw się – nawet jeżeli t...

W jaki sposób identyfikowany jest Klient dzwoniący na infolinię?

Wystarczy jak podasz Swoje imię i nazwisko lub nazwę i NIP/REGON lub KRS firmy lub nr POLISY OC. Dla Twojego bezpieczeństwa może się zdarzyć, że Opiekun mając wątpliwości poprosi Cię o podanie innych ...

Czy muszę wyznaczyć konkretną osobę do kontaktu z infolinią?

W przypadku podmiotów posiadających osobowość prawną (np. spółki) jest to wymagane (np. osoba wskazana w KRS lub posiadająca stosowne pełnomocnictwo). Pozostałych  przypadkach możesz taką osobę wskaza...

Co oznacza "organizacja pomocy" w naprawie samochodu?

Pod hasłem "organizacja pomocy" kryje się cały wachlarz spraw związanych z pomocą w zaistniałej sytuacji. Jeżeli chcesz na przykład umówić samochód do serwisu - nie musisz tego robić na własną rękę - ...

Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies